sobota, 11 lutego 2017

Ohayo.

OHAYO!

Witam, witam! Trochę minęło! Serio bardzo dawno mnie nie było tutaj... Trochę zaniedbałam tego bloga w porównaniu do innych. Mam nadzieję, że jeszcze znajdą się tu jacyś czytelnicy. Post ten jest informacją! A jaką? A taką, że ja i moja przyjaciółka/partnerka NaWa podbijamy fb! Właśnie wystartowała nasza strona, którą znaleźć można pod adresem: https://www.facebook.com/Kuro-Lady-NaWa-102008036988215/
Wpadajcie! Piszcie! Likujcie! Róbcie co chcecie! 
Ja zaś przepraszam, że tak dawno nic nie zamieszczałam tutaj, ale jak tylko skończy mi się sesja, postaram się coś naskrobać, więc mam nadzieję, że jeszcze jest tu ktoś, kto z niecierpliwością wyczekuje nowego rozdziału. To wszystko!
Dziękuję i pozdrawiam, Kuro Lady~.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz